Reviews about AKROPOLES
Olga Kiscika
2024-09-24 | 16:33:45
Exceptionally tasty food with reasonable prices, absolutely stunning atmosphere, polite, friendly and honest staff.
Amazing experience!
We will certainly be back again to try other food options, which, I'm sure, will surprise us with their rich flavours and delicate exquisiteness.
Thank you so much!
Stāvvieta
2024-08-22 | 10:13:30
Labdien. Esmu diezgan pārsteigta, ka blakus Gulbja labortorijai nav invalīdu stāvvietu. Tāpat ir ļoti nepatīkami iet garām biznesa centra ieejai, bariem vien stāv smēķētāji, arī pie ieejas, tāpat arī pie citām ieejām vienmēr stāv un smēķē, nevis izmanto superkrutās pīpētavas.
Rotaļu laukuma stāvoklis
2024-07-08 | 18:11:24
Labdien. Jūsu rotaļu laukumam kas atrodas ārpusē jau vairāk kā mēnesi trūkst vienu durvju , kā arī ir nolauzts rokturis pie otras ieejas, spēļu mājiņā ir salauzts līmeņrādis. Kāpēc neviens neveic uzturēšanas darbus un pārbauda tehnisko stāvokli.. pirms kāda laika laukumiņš bija slēgts uz nezināmu ilgu laiku.
Lūdzu sakārtot šis lietas, jo pašlaik ar bērnu uz laukumu iet ir izaicinājums.
Nepatīkams aromāts
2024-06-01 | 20:54:30
Akropole Rīga
Nāk nepatīkams aromāts no preču piegādes iebrauktuves, pie Omnivas pakomāta. Aromāts ir neciešams!
Sergejs Korastelovs
2024-03-22 | 21:15:30
Priecājos par pirkumu un pārdevējas Rimmas no Maximas zivju nodaļas apkalpošanu. Ļoti iesaku!
Apsargi!! Drošība???
2024-02-01 | 16:18:18
Vakar, 31.01. Ap plkst 19:00 2.st pie elektro preču veikla, zem kamerām jaunieši izraisīja kautiņu, spārdīja, sita guļošu, pēc 2h viņi(bars-padsmit jaunieši) vēljoprojām brīvi tusējās Jūsu tirdzniecības centrā Akrople Rīga!! Vai Jums IR APSARDZE???!! JA IR, KUR VIŅI IR UN KO DARA!!??! Man kā pircējai ar mazu bērnu rada ļoti nedrošu sajūtu Jūsu centrā, nav garantijas ka nākošie upuri varam būt mēs, un tie bravūrīgie jaunieši turpina darboties brīvām rokām, bez kauna un goda, jo neviens neko viņiem ne saka, ne dara!!! Pievērsiet uzmanību drošībai!! Zaudēsiet daudz apmeklētājus, dēļ tādiem gadījumiem!!!!
Sabir Ilyasov
2023-05-01 | 17:29:17
ļoti nekompetenti pārdevēji, klajš patērētāju tiesību pārkāpums. visvairāk neiesakāms veikals!!
sūdziba
2023-04-29 | 18:26:53
Šodien 29. 04 2023 gadā plks.t 12.35 iepērkoties pašapkalpošanās termināla 51001101 biju lieciniece negadījumā ar mazu bērnu pēkšņu pazušanu, mātei griežoties pie apsarga pēc palīdzības
reakcija uz visu notiekošo mierīga, vienaldzīga stāvēšana un uzkaroties uz aizsarg stikla,. Apsargs uz visu raudzījās vienaldzīgi un nerādīja nekādu ineceaatītvu uz notiekošo. man aizrādot uz viņa vienaldzību uz ka tā ir viņa pēdējā darba diena - pēkšņi sarosijās . Vēlams šādus darbiniekus izvērtēt , vai atbilst savam darbam .
Sekošu viņa ieņemam statusam.
sushi express
2023-01-05 | 17:12:39
Sushi express atteicas pieņemt dāvanu kartes apmaksai. Jūsu sarakstā šis restorāns nav atzīmets.
Tualetes
2022-12-16 | 18:41:00
Sveiki. Jūs varētu mazliet rūpīgāk pieskatīt wc pie bankomātiem. Bankomāti jau tā ir ļoti nepārdomāti novietoti pie pašām tualetēm, jo rindas, kad ir, tad tur nevar tikt ne iekšā ne ārā. Un ļoti daudz bezpajumtnieki izmanto invalīdu tualeti un tā smaka ir neizturama. Nav iespējams atrasties.
Samanta
2022-11-23 | 10:01:17
Šorīt iepērkoties Euro Aptiekā, saņēmu lielisku apkalpošanu un vēlos paslavēt farmaceiti, Kseniju L. Viņa viennozīmīgi ir savā vietā, ļoti zinoša, sirsnīga un pretim nākoša. Sirsnīgs cilvēks kurš uzlaboja manu drūmo noskaņojumu... Padies darbiniecei! Vairāk tādu darbinieku!:)
Darba laiks
2022-11-08 | 18:34:47
Vai neplānojat samazināt darba laiku , vismaz svētdienās , pirmdienās, kad parāk maz ietirgojumu un apmeklētāju?
Tā tīra toletes
2022-11-03 | 12:59:02
Visas toletes netīras un putekļainas/ durvīm eņģēs putekli kopš atvēršanas neizskatas tīrītas.
Paziņojums tikai kriviski
2022-10-02 | 19:18:29
Ap 19.16 2. Oktobrī akropolē skanēja paziņojums tikai krieviski bet latviešu vai angļu teksta pirms vai pēc tā.
Elektroauto uzlādes stacijas
2022-07-16 | 16:03:59
Labdien, ļoti gaidām kad pie Akropoles būs iespēja uzlādēt vairāk par 3 elektroauto vienlaicīgi. Kādreiz bija 6 vietas.
Akropole Riga
2022-05-02 | 19:35:59
Sveiki,
Šodien 02.05.2022 gadā 17:00 “2 stāve 8 zālē” apmeklējām filmu “nemierīgie prāti”, uznākot kādu minūti pirms seansa sākuma, mūs sagaidija vīrietis “bārmenis” pārbaudija tikai vienu biļeti (nākošreiz nepirksim otru), joks protams.
Seansa laikā (visu laiku mūsu rinda bija tukša), kādas 5-10min pirms filmas beigām ienāca puisis vārdā “Roberts” un nosēdās mūsu rindas galā un mierīgi skatijās filmu kopā ar mums, sajūtas protams briesmīgas un filma netika izbaudīta līdz galam, jo bijam nesaprašana par pēkšno cilvēku, identificēt viņu zāles vājajā apgaismojumā arī protams nevarēja, lika man un draudzenei sajusties ļoti neērti, tas arī lika mums pamest zāles telpas ātrāk nekā plānots. Kad gāju teikt kādam kas varētu viņu “pārvaldīt” uz tā dēvētajiem “klientu bāra beņķiem” sēdēja darbiniece ar uz baltu toni tendetiem, gaišiem matiem.
Ceru ka mūsu pieredze nākošreiz būs nedaudz labāka
Paldies
Alina
2022-04-19 | 18:23:05
Хорошие кроссовки, я рада!
Alina
2022-04-19 | 18:22:26
Хорошие кроссовки!!
MAXIMA nerunā latviski
2022-04-12 | 14:45:23
8.04.2022 ap plkst 17:20 MAXIMA toršu nodaļā interesējos par vienu konkrētu torti. Pārdevēja skaidrojumu sniedza krievu valodā, neskatoties uz to ka es ar viņu runāju latviski.
Daniils
2021-12-23 | 18:22:10
Добрый день если идёшь в кино и у меня нет вакцинации только тест который действует 72 часа мне можно получается пройти или там есть отдельный вход?
Pircējs
2021-12-06 | 09:49:47
Labdien,
jautājums Akropoles vadībai - vai tiešām mūsu valstī ir vairākas oficiālas valodas? Kādēļ jāpublicē atsauksmes un klientam jālauzās lasīšanā slāvu valodā?
Loccitane
2021-12-02 | 19:58:07
Полное разочарование. Осталась крайне недовольной обслуживанием продавца. Хамское отношение, неприятное обслуживание. Не спросила мои пожелания по пробникам, не положила мне все скидки, разные купоны все плохо объяснила, и это не редкость во многих их магазинах, но такую ещё не встречала.
Неужели это установка Локситан???? Вместо того, чтобы уладить ситуацию. Жаль!!!! вот такое обслуживание я не встречала даже в более ДЕШЕВЫХ брендах. Таким продавцам не место в торговле и обслуге. Раньше потешались над советским сервисом! А такое отношение я получила в "элитном бутике" заслуживает только разочарование и отвращение!!!
Loccitane
2021-11-26 | 00:31:30
Не понравилось обслуживание в локситане. Неприятное. Подушили пакеты резким неприятным чем-то. Обычно спрашивают чем подушить. Подарки оформлены некрасиво. Покупаешь подарки на большую сумму хочется любезности доброжелательности. Какие то странные. Сказали еще что нет пробников. То есть новая коллекция пришла, в новогоднем оформлении а пробники не пришли? Такое вранье. Раньше в локситане за покупку на определенную сумму подарок полагался - мини продукт. Сейчас даже пробники не дали нужные.
Неприятное обслуживание. Обучайте как то новых продавщиц а то нехочется у таких покупать подарки на большую сумму.
Deniss
2021-10-16 | 16:18:52
Бардак с пунктом вакцинации на парковке. Пришли по записи в 15:00. Мы сказали что по записи.Работники ответили:вставайте в очередь как все. Работники ,которые делают вакцинацию ушли на 40 минут. Всем хамят. Сейчас 16:16 ,все ещё стоим в очереди. Вопрос, зачем тогда запись ?
Apsardzes darbinieki
2021-10-11 | 11:35:14
Es atvainojos, bet kāpēc apsardzes darbinieki mani uzrunā krieviski un atsakās runāt latviski arī pēc uzaicinājuma? Pēc atkārtota uzaicinājuma lauzīti mēģina kaut ko paskaidrot. Tā nav norma.
Dmitrijs
2021-10-02 | 02:10:16
Dīvaini redzēt paziņojumu par automobiļu stāvēšanas aizliegšanu sākot ar 01:00, ņemot vērā to, ka kinoteātra pēdējais seanss beidzas pāri 01:00.
Labdien!
Mēs laikus saskaņojām ar Apollo Kino, kas mums apliecināja, ka nebūs seansu, kas beidzas pēc 01:00.
Lai jauka diena,
AKROPOLE komanda
Игорь
2021-07-23 | 09:32:43
Зашел вчера в Nike магазин там продавцы обманывают людей чуть не обманули меня на деньги по этому в жизни в этот магазин не пойду
Akropoles zvaigznes
2021-07-14 | 23:26:18
Kāda jēga no akcijas "Akropoles zvaigznes", ja šodien ieejot veikalā Deichman ar vēlmi izmantot piedāvājumu apavu atlaidēm, pārdevēja saka, ka akcija ir beigusies, diemžēl, kaut gan bukletos un reklāmās norādīts, ka akcija darbojas arī 14.07.2021. Kāpēc mānāt savus klientus?
Davanu Karte
2021-05-22 | 16:01:04
На сайте написано что подарочная карта работает везде.
Но когда я пытался ею оплатить заказ в Burger king, то менеджер сказала что они их не принимают.
Вопрос почему тогда на сайте написано ею можно оплатить все в Akrapole
Celtnieks
2020-12-02 | 02:58:42
Akrapole strādā uz visu celtniekiem nauda nau vēl izmaksāta!
Apsargi
2020-11-01 | 12:51:11
Apsargi ir ļoti bezkaunīgi... atļaujas par daudz ... it kā nedrīkst sēdēt akrapole . Maksimums pusstundu.. bet ko man darīt Tāda situāciju ka man jāgaida, kamēr vecāki atbrauks no citas pilsētas . Un man ir sarunāta tikšanās akrapole ? Sēdēt uz ielas? Es visu ievēroju.. maska man ir uz sejas ...
Samsung veikals
2020-10-18 | 15:11:17
Gadu atpakaļ nopirku Samsung veikalā sev Samsung Galaxy S 10 Red 128GB telefonu, par summu 799 eiro.. Kopà ar apdrošināšanu par summu 139 eiro. Vakar tā sanāca, ka telefons nokrita un sasitàs ekràna sāns. Līdz ar to telefona ekrāns kļuva melns un vairāk nedarbojās. Vērsos pēc palīdzības Samsung veikalā. Tur man teica, lai zvanu uz Apdrošināšanas kompāniju.. es teicu, ka nevaru šobrīd piezvanīt, jo telefons taču nedarbojas. Uzskatu, ka veikalam bija jāpieņem telefons un pašiem jānogādā apdrošināšanas kompānijai. Un jāaizvieto man uz remonta laiku, citu telefonu. Piebildīšu, ka aizgāju uz Tele2 centru, kur man vismaz centàs palīdzēt. Noformēju sev citu telefonu un piezvaniju uz apdrošināšanas kompāniju. Bet viņi brīvdienās nestrādā.. atstāju pieteikumu interneta lapā par notikušo un pirmdien gaidīšu zvanu. Cerams, ka atzvanīs un risinās situāciju. Jo apdrošināšana beidzās vakar. Un , protams, vairāk man nav vēlmes neko pirkt šajā veikalā.
Ar cieņu, Dana Kaļiņina.
Lelde Jēkabsone
2020-09-27 | 13:41:19
Izcili nelaipna pārdevēja.Saldumu mājā. Gandrīz vai izdzina no veikala, jo viņai vajag iziet. Biju šokā.
Maxima Exspress
2020-08-27 | 20:20:05
Labdien, vēlējos vērst uzmanību! Un radās ļoti liels jautājums Maximas vadībai. Vai tiešām Maximas vadība neseko līdzi personālam kādu ēdienu tirgo?! Ofiss atrodas tur pat Maximas vadībai vai tiešām nav cilvēks kas to nokontrolē, lai sniegtu labu servisu un gardu ēdienu ja reiz ir šāds pakalpojums ir pieejams veikalā! Vienmēr bijām ņēmuši uzkodu wrapu ar vistas gaļu un viss bij labi, tad 26.08 ap 12:00 dienā bijām iegājuši , lai paņemtu savu iecienīto wrapu un kasiere izskatījās jauna tikko pieņemta darbā, lika ilgi gaidīt ,jo pie kases atradās viena klientu netrūka veikalā paralēli apkalpoja klientus pie kases un ar tām pašām rokām taisa klientiem ēdienu...... un beigās saņemot wrapu bij auksts un gaļa iekšā bij sadedzināta ... vai tiešām paši jūs tādu ēstu nu kapēc nevar novērst uzreiz nevis izdarīt šādi, lai saņemtu atsauksmi negatīvu!!! Ļoti liela vilšanās un wrapu miskastē. Žēl tiešām, domāju tanī dienā daudz negatīvu atsauksmju tikai daudziem slinkums uzrskstīt.
Kafijas draugs
2020-08-26 | 13:45:13
Хочу выразить благодарность персоналу Kafijas draugs, за оперативную и ответственную работу. Мы сначала заказали кофейный аппарат в другой фирме и ждали полтора месяца и до сих пор не получили. Заказали в kafijas draugs и получили его в течение недели. А ещё очень понравилась работа персонала тем, что не забывали позвонить сообщить когда будет товар и когда пришёл тоже сразу отзвонили и сообщили. Спасибо за ответственную работу!
Punktu karte
2020-08-10 | 19:49:15
Dažas tīrdzniecības vietas nezin kā lietot karti lai krātos punkti!!! Pat nezin kas tas ir, kampaņa jau iet sen!! Tik daudz punktus jau pazaudēju, esmu vīlusies!!!!
Dmitrijs
2020-07-21 | 20:17:19
Все изумительно и прекрасно в вашем магазине за исключением "Агитаторов " "INDEXO" , заманивающих к себе, ничего не понимающих граждан. Вторгающиеся в процесс получения наслаждения от прогулки и покупок в вашем ТЦ своими ежедневными " ПРЕДЛОЖЕНИЯМИ " выслушать их. Но самое увлекательное, наблюдать за тем, как люди видя их просто разворачиваются и идут в другом направлении.
Извиняюсь, и спасибо за внимание !
С любовью ваш регулярный посетитель.
Par ieeju centrā
2020-07-04 | 22:36:56
Labdien.
Ļoti patīk iepirkšanās centrs Akropole, taču lielu sarugtinājumu sagādā, ka ejot iekšā tc (tirdzniecības centrs) jāiziet cauri smēķētāju mākonim. Ņemot vērā, ka uz jūsu centru dodos vienmēr ar bērnu, \, manuprat nav īsti patīkami ,ka gan man, gan bērnam no stāvlaukuma ejot iekšā centrā, jāiziet cauri smēķētāju pūlim, jo ierīkotajā smēkētavā praktiski neviens neuzturas.. bēdīgi, ka tiek padomāts par cilvēkiem, kuri smēķē, bet par ģimenēm ar maziem bērniem nē...
Paldies visiem kas palīdzēja.
2020-05-24 | 03:46:08
Ierodoties T/C 15.05.20 pēc iepirkšanās ejot uz auto pazuda bērns pieejot pie informācijas centra pateicam darbiniecei bērna pazīmes kura objektīvi pazvanīja apsardzes postenim izstāstīja bērna pazīmes kurš veica videonovērošanu un ātri atrada mūsu bērnu netālu no pazušanas vietas. Liels paldies Apsardzei un informācijas centra darbiniekiem.
Apsardze
2020-03-21 | 22:03:21
Vēlējos pateikt paldies Tc "Akropole" eurocash apsargam Artūram par darbu. Vienmēr veikli un ar atdevi pilda savus darba pienākumus.
Fifa
2020-01-14 | 21:50:23
Sveiki !! Gribēju atbildēt uz Igora komentāru ....
Tur kur Jūs pirkāt savu enerģijas dzērienu informācijas centrs .. tur pirmos apkalpo cilvēkus kam ir vajadzīga informācija vai kas atgriez preci veikalam !
Takā neredzu problēmu pati esmu tur stāvējusi un gaidījusi kad meitenes izpildīs savus tiešos pienākumus :)
Takā neesiet tik slinks un stāviet pie kases ar savu enerģijas dzērienu nevis info centra ..
Jauku vakaru :)
Игорь
2020-01-12 | 16:49:25
Доброго времени суток, сегодня я заходил в максиму, которая находится в торговом центре акрополя, я купил энергетический напиток и пошёл платить на информацию около входа C за кассой стояла пожилая женщина с красными волосами , у неё была очередь, я стоял около 20 минут в очереди , как только подошла моя очередь женщина не стала пробивать мой напиток и начала заниматься другими делами. Когда как она свои дела закончила, подошёл работник максимы без очереди и купил себе энергетический напиток , хочу подметить, что я уже в очереди простоял около 30 минут, пока она закончит свои дела. Спустя несколько минут она на меня обратила внимание и решила меня обслужить.Такую халатность к своей работе эта особа проявляет не первый раз , это ещё не все, так как я живу рядом с акрополем я захожу туда довольно часто и ситуация такая же самая, но женщина обслужила передо мной 3 человек, позже, когда моя очередь подошла, она мне отказала, сказав, что я могу пойти на другую кассу. Я сам работаю сфере обслуживания и не допускаю себе такого поведения, надеюсь, моя жалоба не останется равнодушной.
CHI
2019-12-24 | 15:39:08
Nāku šeit baudīt pusdienu piedāvājumu, draudzīga cena + ļoti garšīgi. Personāls super, īpašs Paldies viesmīlei Zeltītei!
Очередь
2019-12-07 | 16:41:20
В отделе кондитерском нет указателя, где начинается очередь- получается балаган. Продавец обслуживает тех, кто ей нравится больше. Дурацкая ситуация
Apkaunojums!
2019-12-05 | 11:09:28
Ieejot veikalā viss skaisti izdekorets viss super. Ejot tālāk pamanu apsargu forma tīri eleganti, bet paskatoties uz viņa apaviem man pārņēma smiekli. Balts krekls, uzvalka bikses un netīras melnās botes ar baltām nike zīmēm. Vai patiešām veikala administracija neskatās kādi klauni staigā un apsargā veikalu?
Алена
2019-12-05 | 10:39:00
Приобрела нижнее белье в магазине intimissimi , 6 единиц . Все промеряла, кроме трусиков. Попросила положить продавца просто трусики моего размера, было огромное удивление когда решила это распаковать и одеть .... что именно трусы были с браком , по шву дырка( белье шелковое) Очень не приятно , что таким образом обманывают клиентов.
Akropole
2019-11-30 | 23:25:15
Šodien 30.novembrī T/C “Akropole”, svētku noskaņā kopā ar ģimeni pastaigājāmies pa veikaliem, apkārt viss fantastiski skaisti un labs garastāvoklis, līdz brīdim, kad... pie manis pienāca jauna sieviete (neizskatījās pēc apmeklētājas, drīzāk kā darbiniece) un vaicāja man: “Vai jūs ticat tam, ja jūs šajā brīdī nomirsiet, ka jūs tiksiet pie Dieva debesīs?” Pateikt, ka es biju šokā no dzirdētā, tas ir nepateikt neko... Paldies par visu foršo tirdzniecības centru, taču, lai nesaņemtu vairāk šādus jautājumus, es nekad vairs netgriezīšos jūsu veikalā...
Елена
2019-11-15 | 23:19:44
Здравствуйте.
Сегодня, 15.11.19 приехала в Акрополь в магазин Chester,чтобы купить туфли с обещанной скидкой. Вчера их цена была 129 евро, а сегодня- (не поверите)- 129 евро)))). Только оказывается стоили они 149 евро! Продавцы всю ночь,похоже, ценники переклеивали. Та же история и с полусапожками, которые я присмотрела. Продавцу я высказала свое возмущение и сказала, что это несолидно для уважающей себя фирмы. Жаль потраченного времени.
Также неприятно удивило, что в ZARA скидки не 2 дня, как везде, а только 16.11.19.
Одним словом- испорченное настроение и убитое время.
Руководству Акрополя следовало бы проверять, как выполняются объявленные акции.
AP2H81TDXV www.yandex.ru
2019-10-31 | 08:20:15
AP2H81TDXV www.yandex.ru
Mohito
2019-10-24 | 22:10:43
Veikals Mohito - ļoti nepatīkama un slikta apkalpošana!
24. Oktobris plkst ~21:30
Pilnīga necieņa un pārdošanas kultūras analfabētisms!
Bērns gribēja samaksāt par preci, bet pārdevēja darīja savas lietas, ignorējot klientu, kurš stāv pie letes.
Kad pienāca nākamais klients (pieaugušais) pārdevēja pienāca un sāka apkalpot. Uz aizrādījumu par to, ka bērns stāvēja jau un gaidīja, pārdevēja teica, ka neesot neko tādu sapratusi un turpināja apkalpot nākamo klientu.....
Es ļoti atvainojos veikala pārdevējai, ka bijām klienti, kas izteica aizrādījumu par neprofesionalitāti!!!!! Priecātos, ja pārdevēja būtu vismaz atvainojusies bērnam par radušos situāciju. Bet braši un nikni runāja tik pretī un teica, ka bērns pats vainīgs, ka netika apkalpots, jo neesot preci uzlicis Uz letes tā lai pārdevēja saprot.
Protams neko nenopirkām un šajā veikalā arī vairs nepirksim!
Mohito komandai vēlu atrast foršu apkalpojošo personālu! 😉