Paplašinot un pilnveidojot savu piedāvājumu klāstu, iepirkšanās un izklaides centrā “AKROPOLE Rīga” pēdējo mēnešu laikā atvērti pieci jauni veikali un pakalpojumu sniegšanas vietas, četri ir paplašinājuši savas telpas vai mainījuši lokāciju, savukārt 16 veikuši uzlabojumus savās telpās, lai piedāvātu apmeklētājiem vēl ērtāku un patīkamāku iepirkšanās pieredzi.
Lai nodrošinātu apmeklētājiem daudzveidīgu iepirkšanās pieredzi un sniegtu iespēju iegādāties aktuālākos zīmolus, pēdējo mēnešu laikā “AKROPOLE Rīga” savas durvis vēruši tādi jauni veikali un pakalpojumu sniegšanas vietas kā telefonu un datoru servisa centrs “iSupport”, japāņu popkultūras veikals “animaji”, rotaslietu veikals “Fashion Zone”, franču premium somu tirgotājs “Jump Paris” un apakšveļas veikals “Penti”.
Vairāki veikali – “Crocs”, “Tele2”, “LMT” un “Baltic Data” – ir investējuši līdzekļus savu telpu paplašināšanā, lai piedāvātu klientiem vēl plašāku preču un pakalpojumu klāstu. Turklāt “Tele2” veikals ir mainījis savu lokāciju un tagad atrodas pie C ieejas. Savukārt 16 veikali un pakalpojumu sniegšanas vietas ir veikušas telpu atsvaidzināšanas darbus.
“Sekojot līdzi pasaules tendencēm un it īpaši – mūsu apmeklētāju vēlmēm, turpinām pilnveidot iepirkšanās centra veikalu un pakalpojumu vietu klāstu, lai apmierinātu apmeklētāju dažādās gaumes un vajadzības. Tāpat priecājamies, ka daudzi pasaulē atzīti zīmoli ir izvēlējušies tieši “AKROPOLE Rīga” savu veikalu atvēršanai, un mūsu nomnieku klāsts kļuvis vēl daudzveidīgāks. Arī turpmāk strādāsim pie kvalitatīvām pārmaiņām un uzlabojumiem, lai “AKROPOLE Rīga” ir ne tikai vieta, kur labi atpūsties, bet arī pilnvērtīgi iegādāties visu nepieciešamo,” komentē “AKROPOLE Rīga” vadītājs Kaspars Popens.
“AKROPOLE Rīga” apmeklētājus jau tuvāko mēnešu laikā sagaida arī citi patīkami pārsteigumi, jo iepirkšanās centrā tiks atvērts pasaulē populārais sporta preču veikals “JD Sports” un mobilo telefonu un planšetdatoru aksesuāru veikals “Case4You”.