Iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole” sagaidījis 10 miljono apmeklētāju

2020-05-30

Vakar, 29. maijā, iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole” tika sagaidīts 10 miljonais apmeklētājs kopš centra atklāšanas pērnā gada aprīlī. Lai atzīmētu īpašo notikumu, laimīgā apmeklētāja rīdziniece Svetlana, kas iepirkšanās un izklaides centrā viesojās kopā ar meitu, tika sveikta ar ziedu pušķi un dāvanu karti pirkumiem “Akropolē”. Ievērojot visus drošības pasākumus, laimīgo iepirkšanās un izklaides centra apmeklētāju sveica “Akropoles” vadītāja Zane Kaktiņa.

Svetlana stāsta, ka “Akropoli” apmeklē regulāri, un ar laimēto dāvanu karti plānots iegādāties pirkumus visai ģimenei, jo īpaši bērniem. Iepirkšanās un izklaides centrā Svetlana novērtē to, ka šeit ir pieejamas plašas izklaides iespējas ģimenei, īpaši palutinot bērnus - slidotava, rotaļu laukumi u.c. Savukārt Svetlanas meita priecājas par gardo saldējumu, kas nobaudāms “Akropoles” kafejnīcās.  

Kopš iepirkšanās un izklaides centra atklāšanas “Akropole” ir kļuvusi par iecienītu un plaši apmeklētu galamērķi gan rīdzinieku, gan pilsētas viesu vidū. Uzņēmuma apkopotie dati liecina, ka, salīdzinot pērnā gada 4. ceturkšņa rezultātus pret 2. ceturksni, kad tika atvērtas “Akropoles” durvis, apmeklētāju skaits pieaudzis par ceturtdaļu jeb 25%, kas liecina par nepārtrauktu jaunu apmeklētāju pieplūdumu un interesi. Kā norāda “Akropoles” vadītāja Zane Kaktiņa, iepirkšanās un izklaides centra viesi visvairāk novērtē ne vien plašo iepirkšanās, izklaides, restorānu un kafejnīcu piedāvājumu, bet arī jaunākās arhitektūras un interjera tendences, kas apvienotas ar Kuzņecova porcelāna fabrikas vēsturisko mantojumu.

“Lai gan novērojām apmeklētāju skaita kritumu martā un aprīlī – ārkārtas situācijas aktīvākajā ierobežojumu laikā, maijā iepirkšanās un izklaides centra apmeklētāju plūsma ir pakāpeniski palielinājusies. Esam gandarīti, ka esam sasnieguši 10 miljonu apmeklētāju slieksni, un saviem klientiem arī turpmāk nodrošināsim jauna līmeņa iepirkšanās un izklaides pieredzi mūsdienīgā, kvalitatīvā un drošā vidē. Šajā gadā turpināsim izaugsmi gan apmeklētāju skaita, gan apgrozījuma ziņā, ” stāsta Zane Kaktiņa, iepirkšanās un izklaides centra “Akropole” vadītāja.

Attiecībā pret 2018. gadu teju par ceturtdaļu jeb 22% pieauguši arī “Akropolis Group”, kas pārvalda iepirkšanās un izklaides centrus un biroju ēkas Latvijā un Lietuvā, nomnieku pārdošanas apjomi – pērn Viļņas, Klaipēdas, Šauļu un Rīgas iepirkšanās un izklaides centros nomnieku apgrozījums sasniedzis 697,9 miljonus eiro. Pērn “Akropolis Group” pārvaldītajos iepirkšanās centros visstraujāk pieauga dāvanu un aksesuāru, kā arī grāmatu, preses un kancelejas preču pārdošanas apjomi – tie auguši par 10%. Kosmētikas, parfimērijas un medikamentu pārdošanas apjomi palielinājās par 9%, savukārt kafejnīcās un restorānos – par 7%.

Turpinoties ārkārtas situācijai, kas Latvijā ir spēkā līdz 9. jūnijam, iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole” nodrošina visus nepieciešamos pasākumus drošiem un ērtiem pirkumiem. Pieaugot Rīgas iepirkšanās un izklaides centra apmeklētāju skaitam, “Akropoles” administrācija tiešsaistes sistēmās rūpīgi seko līdzi apmeklētāju skaitam, kas vienlaicīgi atrodas iepirkšanās centrā. Gadījumā, ja iepirkšanās un izklaides centrā ir vairāk apmeklētāju nekā nepieciešams, lai nodrošinātu drošu distanci, ieeja “Akropolē” tiek regulēta. Pie katras ieejas ir uzstādīti roku dezinfekcijas līdzekļi, kas regulāri tiek papildināti, katru dienu reizi stundā papildus standarta tīrīšanas prasībām tiek veikta pastiprināta saskares virsmu tīrīšana ar dezinfekcijas līdzekļiem, turklāt “Akropoles” ventilācijas sistēmas ir pārslēgtas no cirkulācijas režīma uz svaiga gaisa režīmu, kas kopā ar gaisa filtriem nodrošina, ka gaiss iepirkšanās un izklaides centra telpās ir tīrāks nekā ārpus tām. “Akropoles” plašie gaiteņi ļauj droši veikt pirkumus, bez grūtībām ievērojot distanci no citiem apmeklētājiem, un  plakāti un informatīvi paziņojumi aicina apmeklētājus nedrūzmēties un ievērot distanci. Tāpat “Akropoles” info centrā un Biznesa centra recepcijā uzstādīti aizsargstikli, iepirkšanās un izklaides centra atpūtas zonas pārveidotas, nodrošinot 2 m distanci starp sēdvietām, kā arī visi darbinieki arī rūpīgi seko līdzi savam veselības stāvoklim un ir aicināti izmantot visus nepieciešamos aizsarglīdzekļus.

“Akropole” ir ne vien modernākais iepirkšanās un izklaides centrs Latvijā, bet arī pirmais, kas, pateicoties augstajiem ilgtspējas un energoefektivitātes standartiem, ieguvis prestižo BREEAM sertifikātu ēkas projektēšanas un arī būvniecības stadijai. Tāpat “Akropole” atzīta par 1. vietas ieguvēju nominācijā “Jauna sabiedriska būve” konkursā “Latvijas Būvniecības Gada balva 2019” un novērtēta kā labākais BIM projekts skatē “Gada labākā būve Latvijā”. “Akropolē” atrodas lielākais B+ klases Biznesa centrs Latvijā, kas savienots ar iepirkšanās centru. Šeit mājo Baltijā vienīgais multizīmolu veikals “Van Graaf”, apavu veikals “Deichmann”, kā arī vienīgie sporta un dzīvesstila preču veikali “USC” un “adidas Originals”. Tieši šeit ir atrodami vislielākie zīmolu “Zara”, “Reserved”, “Oysho”, “Guess” un “KidzOne” veikali Latvijā, kā arī vienīgais zīmola “River Island” veikals, kas piedāvā kolekciju arī vīriešiem. Plašo veikalu klāstu papildina restorāni un kafejnīcas dažādām gaumēm, plašs un elegants “Maxima” XXX lielveikals, vissezonas slidotava un citas iepirkšanās un izklaides vietas visai ģimenei.

Darba laiks

Veikali
I-VII 10.00–21.00
Maxima XXX
I-VII 08.00–23.00
Ledus arēna
Pēc pieraksta
Euroaptieka
I–VII 9.00–22.00
Lemon Gym
I-VII 00.00 - 24.00