Atsauksmes
Atsauksmes

Jauna atsauksme

AKROPOLES atsauksmes

Елена
2019-11-15 | 23:19:44
Здравствуйте. Сегодня, 15.11.19 приехала в Акрополь в магазин Chester,чтобы купить туфли с обещанной скидкой. Вчера их цена была 129 евро, а сегодня- (не поверите)- 129 евро)))). Только оказывается стоили они 149 евро! Продавцы всю ночь,похоже, ценники переклеивали. Та же история и с полусапожками, которые я присмотрела. Продавцу я высказала свое возмущение и сказала, что это несолидно для уважающей себя фирмы. Жаль потраченного времени. Также неприятно удивило, что в ZARA скидки не 2 дня, как везде, а только 16.11.19. Одним словом- испорченное настроение и убитое время. Руководству Акрополя следовало бы проверять, как выполняются объявленные акции.
AP2H81TDXV www.yandex.ru
2019-10-31 | 08:20:15
AP2H81TDXV www.yandex.ru
Mohito
2019-10-24 | 22:10:43
Veikals Mohito - ļoti nepatīkama un slikta apkalpošana! 24. Oktobris plkst ~21:30 Pilnīga necieņa un pārdošanas kultūras analfabētisms! Bērns gribēja samaksāt par preci, bet pārdevēja darīja savas lietas, ignorējot klientu, kurš stāv pie letes. Kad pienāca nākamais klients (pieaugušais) pārdevēja pienāca un sāka apkalpot. Uz aizrādījumu par to, ka bērns stāvēja jau un gaidīja, pārdevēja teica, ka neesot neko tādu sapratusi un turpināja apkalpot nākamo klientu..... Es ļoti atvainojos veikala pārdevējai, ka bijām klienti, kas izteica aizrādījumu par neprofesionalitāti!!!!! Priecātos, ja pārdevēja būtu vismaz atvainojusies bērnam par radušos situāciju. Bet braši un nikni runāja tik pretī un teica, ka bērns pats vainīgs, ka netika apkalpots, jo neesot preci uzlicis Uz letes tā lai pārdevēja saprot. Protams neko nenopirkām un šajā veikalā arī vairs nepirksim! Mohito komandai vēlu atrast foršu apkalpojošo personālu! 😉
Apsargi
2019-10-23 | 21:56:06
Sveiki! Vai tas ir normāli, ka apsargi nolaiž režģi starp ejām 10-15 min pirms Akropoles darba laika beigām?
par skapisiem
2019-10-20 | 18:40:48
sveiki! apmeklejot slidotavu netiek dotas skapisa atslegas, agrak deva! tagad saka nav. vienkarsi nav. ja atnaku ar 3 berniem..un pati taisos slidot kur lai lieku mantas?? somu ar atslegam, maku untt. ar visu slidot nav ok...atstat ari vala skapiti roka necelas! kapec atslegu nav? otrs jautajums, slidotaji tiek aicinati but uzmanigiem, neslidot atmuguriski untt..bet ka ar pasiem darbiniekiem? svetdien biju lieciniece ka puisis kas padeva slidas..pec briza trauksmaini nèsàjàs ar kompaniju pa ledus laukumu spelejot kerenes..rodas jautajums ja uz ledus daudz iesaceju..vai tiesam jauniesiem darbiniekiem nav cita laika kad demonstret savu atrumu?
par skapisiem
2019-10-20 | 18:37:25
sveiki! apmeklejot slidotavu netiek dotas skapisa atslegas, agrak deva! tagad saka nav. vienkarsi nav. ja atnaku ar 3 berniem..un pati taisos slidot kur lai lieku mantas?? somu ar atslegam, maku untt. ar visu slidot nav ok...atstat ari vala skapiti roka necelas! kapec atslegu nav? otrs jautajums, slidotaji tiek aicinati but uzmanigiem, neslidot atmuguriski untt..bet ka ar pasiem darbiniekiem? svetdien biju lieciniece ka puisis kas padeva slidas..pec briza trauksmaini nèsàjàs ar kompaniju pa ledus laukumu spelejot kerenes..rodas jautajums ja uz ledus daudz iesaceju..vai tiesam jauniesiem darbiniekiem nav cita laika kad demonstret savu atrumu?
HS2IQB15 www.yandex.ru
2019-10-20 | 03:29:12
GVGdd0G8Dn
Илья
2019-10-11 | 23:29:00
Здравствуйте, как я предполагаю, зарядки для электромобилей установлены вами для удобства и привлечения клиентов. Я владею электромобилем. Хотел бы заметить, что порты зарядок часто заняты таксистами на электомобилях, не уверен, что вы поставили зарядки для поддержания их бизнеса. Может быть стоит повесить какой-то знак чтобы не допускать коммерческий транспорт на бесплатные зарядки? Спасибо.
Ledus kvalitate
2019-10-05 | 13:44:39
Ledus kvalitāte ir ļoti laba. Man personīgi ļoti patika. Lieku 10/10 ledus klucīšiem.
ledus_datumu_formats
2019-10-05 | 08:57:46
Labdien! Ledus arenas sadaļā datumi tiek norādīti neērtajā formātā 10-05. Kāpēc neizmantot ierasto 05.10 vai 05.oktobris ?
Par tualetēm
2019-09-11 | 21:21:44
Sveiki, diezgan bieži apmeklēju Jūsu tirdzniecības centru, tomēŗ esmu novērojusi kādu manuprāt būtisku problēmu. Kā jaunā māmiņa katru reizi apmeklējot centru, izmantoju arī māmiņistabu, lai apkoptu bērnu. Novēroju, ka šajās istabās ir tikai pārtinamās virsmas utt, kas ir labi no vienas puses. Barojošām mammām nav jābaro mazuļus tualetes aromātā, tomēr, ja es pati vēlētos apmeklēt tualeti, tad tas nav iespējams, ja centru apmeklēju viena ar zīdaini, jo nav nevienas kabīnītes, kurās var iebraukt ar ratiem (ratus ārpusē arī neatstāsi, jo pastāv ne tikai mantiskās zādzības risks, bet arī apdraudējums bērnam). Protams, varētu doties uz invalīdu tualeti, tomēr neuzskatu, ka jaunās māmiņas būtu invalīdi, lai tās apmeklētu. Ceru, ka nākotnē šis būs atrisināts un par māmiņām (arī tētiem ar ratiem) tiks padomāts nedaudz vairāk.
Nomnieks
2019-09-02 | 15:15:54
Labdien! Vai Akropoles nomniekiem, kuri strādā "saliņu" tipa veikalos, nākotnē ir plānota darbinieku telpa, kur atstāt personīgās mantas vai iespēja aiziet papusdienot? Cieņā, Sarmīte
Irina Esterkina
2019-08-16 | 17:30:50
Каток-лёд К сожалению сегодня пришла с внуком на каток и не Получила сервиса: Двое молодых людей в прокате не дали заплатить и получить «пингвина» для 4х лет ребёнка, нахамили... Заставили второй раз подойти к прилавку в 12.15 ,т.к именно в это время можно заплатить?!?очередь отстояла 35 минут и вызвали помощь охраны,т.к. я сделала фото молодого человека и девушки за прилавком из-за издевательского отношения к посетителям... Мне было отказано в «пингвине» и была попытка выгнать нас скатка!!! О каком сервисе может идти речь?!? Есть фото сотрудников и хочу ответ от администрации за хамское поведение работников катка!!!
Irina Esterkina
2019-08-16 | 17:30:23
Каток-лёд К сожалению сегодня пришла с внуком на каток и не Получила сервиса: Двое молодых людей в прокате не дали заплатить и получить «пингвина» для 4х лет ребёнка, нахамили... Заставили второй раз подойти к прилавку в 12.15 ,т.к именно в это время можно заплатить?!?очередь отстояла 35 минут и вызвали помощь охраны,т.к. я сделала фото молодого человека и девушки за прилавком из-за издевательского отношения к посетителям... Мне было отказано в «пингвине» и была попытка выгнать нас скатка!!! О каком сервисе может идти речь?!? Есть фото сотрудников и хочу ответ от администрации за хамское поведение работников катка!!!
KFC Akropole
2019-08-11 | 19:59:32
Отвратительный сервис. Мало того,что цены завышенны прилично, так та курица была пережаренной и пересоленной!!! Жгло рот после одного куска! Брали не острую. С картошкой,которая не идет в этом меню,за доп. Плату вышло тоже мерзко. Взяли Lagre,а дали меньше средней и небольшой картонке. И курицу они жарят в том же масле,что и острое. Мерзость Так ждали открытия и такой облом
Deniss
2019-08-08 | 20:28:07
Не положили картошку!!!сегодня при заказе с собой,буквально полчаса назад,номер заказа/чека 1370.при вопросе,где картошка,женщина сказала,что картошка в пакете,всё лежит,поверили!не в первый раз это.неужели каждый раз надо все паееты раскрывать проверять?????
Remigijus Grašys
2019-07-16 | 14:40:35
Ačiū, labai patiko.
Telpu temperatūra
2019-07-02 | 13:38:15
Labdien! Jūnijā apmeklēju Akropoli vairākas reizes un visas no tām reizēm nosalu - burtiskā nozīmē. Kondicionieri uzgriesti uz šausmīgi aukstas temperatūras, it īpaši Maximā, kur pat darbinieki staigā biezajās jakās. Auksta temperatūra iekštelpās bija gan karstajā laikā (20.jūnijā), gan arī vakardien, kad ārā gaisa temperatūra nebija +30 grādi. Arī ja karstajā laikā griežat tik aukstu gaisa temperatūru, tad atceraties, ka cilvēki tik karstā laikā ir saģērbušies ļoti plānās drēbēs un ieejot veikalā burtiski 5 min laikā ir nosaluši. Lūdzu sekojiet līdzi, jo savādāk nav patīkami uzturēties tirdzniecības centrā un pēc apmeklējuma sāp kakls. Ļoti ceru uz sapratni un rīcību. Anete
Eko dumas pārdēvēja savs darba laiks
2019-06-27 | 22:00:02
Pārdevējs 21:45 izlamāja visus klientus, ka esam tik vēlu atnākuši. Teicu, ka darba laiks ir līdz 22:00, bet viņš atbildēja, ka nezinot kā mums, bet viņam darba laiks beidzies. Aizgāju neko nenopircis.
Maxima nerunā latviski
2019-06-14 | 18:31:28
Maxima veikalā, gaļas nodaļā kur tirgo sveramos šašlikus šodien 14.06.2019 ap plkst 13:30 vēlējos nopirkt šašlikus. Man interesējošam produktam klāt nebija pielikta cena un produkta nosaukums. Jautāju pārdevējam: "kas tas ir par šašliku?". Pārdevējs man atbildēja krievu valodā "Neponjimaju sto vi hotjitje". Mani šokēja šī atbilde, šašlika pārdevējam uzdodu elementāru jautājumu par produkciju, par kuru viņš ir atbildīgs. Paskatījos uz pārdevēju, piesprausta šiltīte, ka viņa vārds esot " Maksims". Turpināju jautāt, ko viņš īsti nesaprata, viņš krieviski pretī, ka nesaprotot, ko es viņam jautāju. Jautāju, vai viņš šeit var strādāt nezinot valsts valodu, lauzītā valsts valodā atbildēja, ka itkā saprot latviski, bet ne visu, un vieglāk būtu ja runātu krieviski. Pārgāja vēlēšanās iegādāties šašlikus, aizbraucu tos iepirkt RIMI veikalā. vairāk Akropoles Maximu neapmeklēšu. Papilidus tam vēlējos informēt, ka MAXIMA info centrā, kas atrodas Daugavas virzienā, strādā nelaipna pārdevēja. Šodien 14.06.2019 ap 13:30 lai iegādātos cigaretes bija jāgaida kamēr viņa beigs pļāpāt pa telefonu.
Anonoma
2019-06-10 | 21:23:07
Vēlējos uzrakstīt labas atsauksmes par klientu konsultants dimitrijs ļoti laipns izpalidzigs cilvēks Palīdzēja man izskaidroja ka rīkoties ar pašapkalpošanās kasi sirsnīgs cilvēks kurš palīdzēja ielikt pirkumu bērna ratos Vairāk cilvēku kā Dimitrijs PS.viņs strādā Maxima xxx akropole
Par nokļūšanu Akropolē
2019-06-09 | 15:34:23
Labdien! Gribētu ieteikt Akropolei sadarboties ar CarGuru, lai no centra un Rīgas mikrorajoniem nokļūšana iepirkšanās centrā tiem, kam nav sava personīgā autotransporta, nebūtu "jābauda" sabiedriskajā transportā, kurā regulāri pārvietojas personas bez patstāvīgas dzīvesvietas. Jāatzīst, ka braukt ar 15.trolejbusu vai 7.tramvaju ir vienkārši pretīgi tieši iepriekš pieminēto kolorīto personu dēļ, kuras minēto transportu maršrutos pārvietojas biežāk nekā transportā ceļā uz Riga Plaza, Alfu, Spici vai citiem tirdzniecības centriem.
Maxima
2019-06-06 | 10:39:44
Maxima ir pilnigs sud*! Vakaros pasapkalposanas kase strada, labi ja viena no visam daudzajam pasapkalposanas kasem, parejas ir slegtas nezinamu iemeslu del, lidz ar to veidojas rindas. Tur mulki strada vai ka! Ar cienu, Man besi maxima
Kolonna
2019-05-26 | 13:48:33
Хотел проконсультироваться по поводу мужского маникюра, послали читать в интернете. Я разочарован.
Dmitrij
2019-05-26 | 13:47:15
Kolonna Хотел проконсультироваться по поводу мужского маникюра, послали читать в интернете. Я разочарован.
Čili pica
2019-05-16 | 20:35:03
Personāls nav diezko atsaucīgs. Ēdiens bija jāgaida vairāk nekā stundu. Atvainojiet, bet vairs šo ēstuvi neapmeklēsim.
Čili pizza
2019-05-14 | 19:48:23
Biju čili pizzā, personāls ir drausmīgs, apkalpošana ir sliktā līmenī, ilgi jāgaida ēdiens un pats ēdiens ir nekāds, citos čili pizzas restorānos ēdiens ir daudz labāks un porcijas ir normālas.
Tablo
2019-05-14 | 13:32:32
Labdien! Vai Akrapolē netiek plānoti, informatīvie tablo (kur ,kas atrodas) šobrīd ļoti grūti saprast, tāpat nav norādes piemēram ieejot no ieejas D ,kur vispār atrodas informācij.
Slidotava
2019-05-11 | 19:41:11
Pievienojos ka slidotavas personalam ir pilnigi viss vienalga(tā vismaz izskatās) , un attieksme ir tāda, kad atnakot laikam esam viņus apgrutinajuši Kā arī ja kāja ir lielaka par 47 izmeru tad uz slidotavu jadodas ar savam slidām jo iespeja izīret nav...
Nav norādes kur noparkoties ar lielo autobusu.
2019-05-08 | 17:35:19
Piebraucot ar lielo autobusu nav nekādas norādes kur var noparkoties.
Nav kur nolikt lielo autobusu
2019-05-08 | 17:33:26
Labdien.Kur Akropoles stāvlaukumā nolikt lielo autobusu?Nav nekādas shēmas.
Lainne
2019-05-07 | 15:53:28
Neviena bērnu laukumiņa iekštelpās!!! Ne visiem bērniem interesē slidotava un arī 4h ar vecākiem klīstot pa veikaliem nav interesanti.
Anna
2019-05-05 | 10:40:10

Labdien! Gribēju pateikt, ka personals, kas strādā slidotavā ir łoti nelabvelīgs. Sajūta, kad atnācot un samaksājot par slīdotavu, vēl kādam esi parāda. Vārdi “lūdzu, paldies un labrīt” vispār šiem diviem džekiem neeksistē. Slidojam 5.05.2019, no 10 līdz 11, bet šīs perosnals izskatās pēc patsāvīga, jo neesam šeit pirmo reizi. Visās slidotavās Rīgā, kur esam Slidojuši attieksme ir łoti pozītīva, izńemot Akropoli.

Maxima XXX
2019-05-05 | 09:40:25
Esmu pamatīgi vīlusies jaunajā Akropoles Maximā. Arī es gaidīju piemājas lielo Akropoles Maximu, bet nu saprotu, ka atgriezīšos pie TC Rimi, jo sortiments, salīdzinotar Maximu Pļavniekos, ir zem katras kritikas!!! Loģistika arī stipri pieklibo, plkst.17.00 - plaukti tukši. Divas reizes esmu bijusi, nezinu vai apmeklēšu vēl trešo reizi.
Agustin Paquette
2019-05-05 | 03:41:14
Hello guys I am a digital marketing (SEO) freelancer specialising in ranking websites at the top of Google as well as increasing sales and site traffic. I used to work for a big SEO agency in London that worked closely with new start-up and bluechip companies. I have now left the agency and decided to freelance instead. As you can appreciate, I will bring my digital marketing expertise and knowledge of manifold business sectors, which will allow me to produce a tailored solution for your business. I offer a range of effective packages on my freelance profile page: https://www.fiverr.com/atouchofawesome I also do a fair bit of lead generation, so if you need any kind of business leads either from Yellow Pages, Google Maps or the search engines, I can get them for you! I will not inundate you with extraneous stuff as you will find most of the information on my profile page. Thanks for your time and have a fab day!
Zanna
2019-05-04 | 13:47:52
Были в грузинском ресторане Хинкали. Меню не большое, но есть что выбрать. Заказали хинкали, естественно и лепешку. Хинкали продают по 1 штуке, стоимость почти 1 евро. На вкус не очень, что разочаровало, замороженные полуфабрикаты "бабушкиных хинкали" из магазина вкуснее. Тут присутствовал привкус каких то дезенфицирующих средств, типа хлорки. Лепешка ничего вроде, не плохая, но если сравнивать, например с токио сити или ганбей, где продают похожие лепешки, то тут менее понравилось на вкус, а цена минимум в два раза ввше. Соседи за столиком заказали шашлык, вернули сразу же, потому что разжевать было невозможно. Правда, что хорошо, что в цену его не включили и в подарок пироженку принесли. Расположение столиков и в целом атмосфера плохо продумана, не уютно. Для себя сделали вывод, что ради любопытства интересно зайти, но только один раз, разочаровали, а жаль.....
Edmunds
2019-05-01 | 18:49:08
Neejiet uz Chia Thai... lai arī ēdienkarte daudzveidīga, taču apkalpošana ir ļoti ļoti vāja, daudzi ēdieni atsilditi un pat netiek pasniegti komplektā-rīsi un gaļa tiek atnesti atsevišķi un, kamēr gaidi vienu,tik.ēr otrs ir atsilis. Jocīgs restorāns un nemākulīgi viesmīļi. Dziļš sarūgtinājums .
Artis
2019-04-30 | 13:44:52
Labdien, vairāk kā ieteikums, vēlētos kautko priekš dvēseles, garīgu stūrīti, piemeram kapellu, ekumēnisku vai telpu, kur var palasīt bībeli, pameditēt.
Par gruzīnu restorānu
2019-04-28 | 19:19:36
Gruzīnu restorānä pasūtījum divas porcijas hinkali, gaidījām 25 min. , Atnesa divus (2) GB. hinkali. Nevis divas porcijas. Diviem cilvekiem. Smejamies ilgi. Braucam paēst uz Kirsonu
Игорь
2019-04-23 | 13:28:42
Приветствую Вас! Я хотел бы с вами связаться насчет защиты от краж и инвентаризации Ювелирных изделий и Часов. Здесь подробней https://fresh222.ru/jewelry_anti_theft Здесь ВИДЕО как это работает https://www.youtube.com/watch?v=LPFn5dIXLEc Пожалуйста для обратной связи пишите на этот адрес: info@fresh222.ru
Sport Direct
2019-04-20 | 12:59:05
Labdien! Kad konkrēti tiks atvērts SPORT DIRECT? Paldies, Ar cieņu, Agnese
Maxima pieredze
2019-04-20 | 12:11:03
Esmu pamatīgi vīlusies jaunajā Akropoles Maximā. Vakar, 19.04.2019., kad vairumam cilvēku ir brīvdiena, tātad, veikalā var plānot lielu cilvēku plūsmu, Maxima acīmredzami nebija sagatavojusies. Avokado bija tā sapuvuši, ka izšķīda pa rokām- pretīgi. Šodien atveru iepakojumus ar seleriju - tā ir savītusi un mīksta. Gētliņu tomāti šodien arī ir metami ārā... Pieredze viennozīmīgi bija piedzīvojums par 116 € nekvalitatīvu produktu, ko nevēlos atkārtot. Savulaik labprāt iepirkos Dauga Maxima veikalā, kopš pārvācos uz Rīgu gaidīju piemājas lielo Akropoles Maximu, bet nu saprotu, ka atgriezīšos pie TC Mols Rimi, paldies. Jāpiemin, ka arī sortiments ir vājš salīdzinājumā ar Rimi. Neviens Latviešu Čedaras siers nav piedāvājumā, olīvu un olīveļļas klāsts ar visai pieticīgs. Pozitīva ir vegānu un veģetāriešu sadaļa, bet tās dēļ vien nedošos uz Akropoli.

Darba laiks

Veikali
I-VII 10.00–22.00
Maxima XXX
I-VII 08.00–23.00
Ledus arēna
I-VII 10.00–22.00
Euroaptieka
I–VII 9.00–22.00
Lemon Gym
I-V 06.00–23.00
VI-VII 09.00–22.00