Renārs Zeltiņš: Ir ļoti grūti atstāt labu pirmo iespaidu ar otro reizi

2019-10-02

Renārs Zeltiņš: Ir ļoti grūti atstāt labu pirmo iespaidu ar otro reizi

 

21. septembrī iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole” sešu stundu garumā norisinājās Modes sarunas, kurā Latvijā zināmi stilisti, modes eksperti un sabiedrībā zināmas personības diskutēja un dalījās pieredzē par stilu un tā nozīmi, kā arī apskatīja jaunākās modes tendences un to iekļaušanu ikdienas garderobē. Modes sarunās dalību ņēma arī stilīgais un labi pazīstamais šovmenis Renārs Zeltiņš, kas dalījās savos stila padomos un atklāja, kādēļ atbilstošs stils ir daļa no uzvaras profesionālajā un personīgajā dzīvē.

 

“Stils – tā patiesi ir Tava vizītkarte. Kādreiz pēc pirmās sarunas cilvēks vienmēr atstāja savu vizītkarti. Protams, tas notiek arī šobrīd, bet mūsdienu pasaulē, ieraugot cilvēku pirmo reizi, visvairāk par viņu pasaka tieši izvēlētais stils un ķermeņa valoda, un tikai pēc tam cilvēka personība. Ir ļoti grūti atstāt labu pirmo iespaidu ar otro reizi, tādēļ jābūt pārliecībai par to, kas Tev ir mugurā. Tā jau ir daļa no veiksmes atslēgas,” stāsta Renārs Zeltiņš.

 

Renārs Modes sarunās “Akropolē” atklāja, ka savā stilā pieturas pie vienkāršības. “Viena no manām mīļākajām tēzēm jau kopš bērnības ir simplicity is brilliant jeb vienkāršība ir lieliska, briljanta, tajā ir spēks. Tas arī pierāda to, ka nav nepieciešams daudz naudas, lai izskatītos labi un stilīgi.” Renāra pieredzē, ieejot veikalā “Zara”, ir iespējams nopirkt T-kreklu par 7 eiro, bet bikses var iegādāties second hand veikalā par niecīgām summām – atliekt vien piemeklēt kurpes un vienkāršais, bet efektīgais stils ir gatavs!

 

Lieliskas atsauces, kā vienkāršība var radīt paliekošu efektu un panākt vēlamo rezultātu profesionālajā dzīvē, ir Holivudas aktieri. Piemēram, Džeimss Dīns un Stīvs Makvīns regulāri nēsāja baltus T-kreklus, bikses un vienkāršus apavus. Saglabājot tīrību stilā un papildinot to ar harizmātisku personību, uzvara ir garantēta. Un ne velti – pagājuši desmitiem gadu, bet Dīns un Makvīns vēl aizvien ir stila un profesionalitātes ikonas. Savukārt mūsdienās par vienkārša stila simbolu kļuvis visiem labi zināmais džemperis ar kapuci jeb hūdijs. Virdžils Ablo, viens no veiksmīgākajiem dizaineriem modes pasaulē, pat norādījis, ka hūdijs ir mūsdienu žakete, un biznesmeņi pat nopietnās tikšanās reizēs smalkos uzvalkus iemaina pret ērtajiem un praktiskajiem hūdijiem.  

 

Lai gan vienkāršība stilā un izskatā ir lieliska, ar to vien nepietiek – svarīga ir arī cilvēka attieksme un personība. Tādēļ Renārs Zeltiņš “Akropoles” apmeklētājiem sniedza mūsdienīgus padomus, kas noderēs kā vīriešiem, tā sievietēm:

 

  • Zināt ir stilīgi. Ja esi zinātkārs, vēlies izpētīt pasauli un neapstājies pie sasniegtā, Tu esi stilīgs.
  • Manieres un pieklājība ir stilīga. Palaist kādu apsēsties, būt galantam, ievērot etiķeti un galda kultūru – tas ir stilīgi.
  • Nolikt malā telefonu ir stilīgi. “Es tikko biju ceļojumā, un man pazuda telefona lādētājs. Tas bija labākais, kas varēja notikt. Nekādi storiji, nekādi Instagram, Facebook, Twitter, Google. Protams, sākumā ir mazliet neomulīgi, ka telefons nav pie rokas, bet, ja Tu pavadi dienas kopā ar saviem mīļajiem cilvēkiem, tas pavadītajam laikam piešķir pilnīgi citu kvalitāti. Visa tā storiju likšana, sociālo tīklu garie teksti – tas aizņem tik daudz laika, un, ja blakus ir mīļie, dīvaini sanāk, ka esat ieurbušies telefonos. Saglābāt balansu un nolikt telefonu malā ir stilīgi,” atklāj Renārs.
  • Ceļot ir stilīgi, jo ceļošana paplašina mūsu redzesloku. Tiek iepazītas citas tautas un kultūras, apjaustas citas maņas. Nav obligāti jāceļo tālu, galvenais ir doties ceļā, tas palīdz izrauties no ikdienas virpuļa un ienes mūs citā pasaulē. 
  • Sportot ir stilīgi. Svarīgi ne tikai rūpēties par garīgo veselību, bet arī savu templi uzturēt labā formā.
  • Ja kaut kur dodies, galvenā rota ir un paliek smaids. “Var uzvilkt jebko, bet, ja Tu ej noskumis, pelēks un drūms, kas cilvēkiem Latvijā ir visai redzama parādība, vēlamo rezultātu nepanāksi. Aizbraucot uz Spāniju vai Itāliju, cilvēki nāks pretī un vienkārši ar Tevi sasveicināsies, bet šeit domās, ka esi tērēts. Ir vērts smaidīt un priecāties par dzīvi!” norāda Renārs.
  • Ja gadījumā ir šaubas, ko vilkt uz kādu pasākumu, izvēlies sarkanu. Greizi nenošausi.
  • Jāatceras, ka drēbes ir tikai drēbes. “Mainoties vērtībām, cilvēks ātrāk vai vēlāk nonāk pie šīs atziņas. Ja kādreiz sekoju līdzi un ģērbos kā mani elki, piemēram, Deivids Bekhems, tad tagad es esmu es pats un ģērbjos vienkārši. Dzīvē taču ir daudz svarīgākas lietas par apģērbu, tā ir ģimene, veselība, dzīves kvalitāte un baudīšana.”

 

Lai gan Modes sarunas “Akropolē” noslēgušās, iepirkšanās un izklaides centrā vēl aizvien norisinās jaunajām rudens kolekcijām veltīta kampaņa – līdz 20. oktobrim iepērkoties vismaz 50 eiro vērtībā, ir iespēja laimēt kādu no dāvanu kartēm – katru 111 eiro vērtībā – vai ceļojumu uz kādu no Eiropas modes galvaspilsētām – Londonu, Milānu vai Parīzi!

 

Papildu informācijai:

Lauma Laube

“Akropole Rīga” komunikācijas konsultante

Komunikācijas aģentūra “Fox Consulting”

Tālrunis: 29285760

E-pasts: [email protected]

www.akropoleriga.lv

Darba laiks

Veikali
I-VII 10.00–21.00
Maxima XXX
I-VII 08.00–23.00
Ledus arēna
Pēc pieraksta
Euroaptieka
I–VII 9.00–22.00
Lemon Gym
I-VII 00.00 - 24.00