Renārs Zeltiņš: Ir ļoti grūti atstāt labu pirmo iespaidu ar otro reizi
21. septembrī iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole” sešu stundu garumā norisinājās Modes sarunas, kurā Latvijā zināmi stilisti, modes eksperti un sabiedrībā zināmas personības diskutēja un dalījās pieredzē par stilu un tā nozīmi, kā arī apskatīja jaunākās modes tendences un to iekļaušanu ikdienas garderobē. Modes sarunās dalību ņēma arī stilīgais un labi pazīstamais šovmenis Renārs Zeltiņš, kas dalījās savos stila padomos un atklāja, kādēļ atbilstošs stils ir daļa no uzvaras profesionālajā un personīgajā dzīvē.
“Stils – tā patiesi ir Tava vizītkarte. Kādreiz pēc pirmās sarunas cilvēks vienmēr atstāja savu vizītkarti. Protams, tas notiek arī šobrīd, bet mūsdienu pasaulē, ieraugot cilvēku pirmo reizi, visvairāk par viņu pasaka tieši izvēlētais stils un ķermeņa valoda, un tikai pēc tam cilvēka personība. Ir ļoti grūti atstāt labu pirmo iespaidu ar otro reizi, tādēļ jābūt pārliecībai par to, kas Tev ir mugurā. Tā jau ir daļa no veiksmes atslēgas,” stāsta Renārs Zeltiņš.
Renārs Modes sarunās “Akropolē” atklāja, ka savā stilā pieturas pie vienkāršības. “Viena no manām mīļākajām tēzēm jau kopš bērnības ir simplicity is brilliant jeb vienkāršība ir lieliska, briljanta, tajā ir spēks. Tas arī pierāda to, ka nav nepieciešams daudz naudas, lai izskatītos labi un stilīgi.” Renāra pieredzē, ieejot veikalā “Zara”, ir iespējams nopirkt T-kreklu par 7 eiro, bet bikses var iegādāties second hand veikalā par niecīgām summām – atliekt vien piemeklēt kurpes un vienkāršais, bet efektīgais stils ir gatavs!
Lieliskas atsauces, kā vienkāršība var radīt paliekošu efektu un panākt vēlamo rezultātu profesionālajā dzīvē, ir Holivudas aktieri. Piemēram, Džeimss Dīns un Stīvs Makvīns regulāri nēsāja baltus T-kreklus, bikses un vienkāršus apavus. Saglabājot tīrību stilā un papildinot to ar harizmātisku personību, uzvara ir garantēta. Un ne velti – pagājuši desmitiem gadu, bet Dīns un Makvīns vēl aizvien ir stila un profesionalitātes ikonas. Savukārt mūsdienās par vienkārša stila simbolu kļuvis visiem labi zināmais džemperis ar kapuci jeb hūdijs. Virdžils Ablo, viens no veiksmīgākajiem dizaineriem modes pasaulē, pat norādījis, ka hūdijs ir mūsdienu žakete, un biznesmeņi pat nopietnās tikšanās reizēs smalkos uzvalkus iemaina pret ērtajiem un praktiskajiem hūdijiem.
Lai gan vienkāršība stilā un izskatā ir lieliska, ar to vien nepietiek – svarīga ir arī cilvēka attieksme un personība. Tādēļ Renārs Zeltiņš “Akropoles” apmeklētājiem sniedza mūsdienīgus padomus, kas noderēs kā vīriešiem, tā sievietēm:
Lai gan Modes sarunas “Akropolē” noslēgušās, iepirkšanās un izklaides centrā vēl aizvien norisinās jaunajām rudens kolekcijām veltīta kampaņa – līdz 20. oktobrim iepērkoties vismaz 50 eiro vērtībā, ir iespēja laimēt kādu no dāvanu kartēm – katru 111 eiro vērtībā – vai ceļojumu uz kādu no Eiropas modes galvaspilsētām – Londonu, Milānu vai Parīzi!
Papildu informācijai:
Lauma Laube
“Akropole Rīga” komunikācijas konsultante
Komunikācijas aģentūra “Fox Consulting”
Tālrunis: 29285760
E-pasts: [email protected]